• 1401/09/08 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 156
  • - تعداد بازدیدکننده: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار دکتر بیژنی ریاست اورژانس پیش بیمارستانی با امام جمعه فسا

امام جمعه محترم شهرستان فسا ضمن تبریک به دکتر بیژنی در قبول مسولیت ریاست اورژانس خاطر نشان کرد: نظام سلامت در جهان بصورت لحظه ای رو به پیشرفت می باشد و شما نیز می بایست با امکانات مدرن، آموزش، نرم افزار و سخت افزار بروز باشید تا بیماران از خدمات با کیفیت اورژانس بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان فسا

دکتر بیژنی ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی فسا با جمعی از مدیران اورژانس با حضور در دفتر امام جمعه محترم شهرستان فسا در خصوص وضعیت فعلی و مشکلات اورژانس نکاتی را بیان داشتند.

دکتر بیژنی که خود از اعضای هیئت علمی و ریاست دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز بر عهده دارد به اهمیت بروز بودن دانش کارشناسان اورژانس در مواجهه با بیماران اشاره کرد و اذعان داشت: در این خصوص نهایت سعی و تلاش را داریم تا اورژانس فسا را به جایگاه علمی بالاتر ارتقاء دهیم.

همچنین ایشان در خصوص علت تاخیر در بهره برداری از دو پایگاه اورژانس در دست احداث(دشت خانگلی و قاسم آباد) که خیرین نیک اندیش حوزه سلامت در ساخت آنها نقش بسزایی داشته اند اشاره کرد و از کمبود منابع مالی اورژانس جهت بهره برداری از آن پایگاه ها اشاره کرد و از امام جمعه محترم جهت ترغیب خیرین حوزه سلامت جهت تکمیل این دو پروژه ‌دعوت به همکاری بعمل آمد.

 دراین دیدار، امام جمعه محترم شهرستان فسا ضمن تبریک به دکتر بیژنی در قبول مسولیت ریاست اورژانس خاطر نشان کرد نظام سلامت در جهان بصورت لحظه ای رو به پیشرفت می باشد و شما نیز می بایست با امکانات مدرن، آموزش، نرم افزار و سخت افزار بروز باشید تا بیماران از خدمات با کیفیت اورژانس بهره مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین جمالی زاده امام جمعه محترم فسا در ادامه خاطرنشان کردند: اورژانس ۱۱۵ با توجه به خط مقدم بودن در ارائه خدمات فوریت های پزشکی و حضور درمنازل بیماران و اعتمادی که الحمدالله مردم به این سازمان دارند، این اعتماد را حفظ و جهت اعتماد سازی بیشتر تلاش کنید. ایشان در پایان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا و کادر سلامت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 7347
محمد حسین یدالهی
خبرنگار

محمد حسین یدالهی

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: