• 1401/10/02 - 21:17
  • - تعداد بازدید: 183
  • - تعداد بازدیدکننده: 182
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بانوی فداکار زاهدشهری، همیار اورژانس در نجات جان سه مصدوم شد

بانوی فداکار زاهدشهری خاطرنشان کرد: بعد از مواجهه با صحنه تصادف و مصدومین بلافاصله اقدام به کمک کردم و من این کار را جزو وظایف انسانی خود دانسته و فقط برای رضای خدا انجام دادم و از اینکه توانستم مفید واقع شوم احساس خرسندی دارم.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا

در تصادفی که در سوم آذر ماه 1401 در کیلومتر 30 محور فسا-جهرم بعد از زاهدشهر به وقوع پیوسته بود، بانوی فداکار زاهدشهری پس از مواجهه با صحنه تصادف علاوه بر تماس با سامانه 115 و گزارش تصادف، در کنار مصدومین که پدر و مادر و فرزند خردسال بودند می ماند و در مدیریت صحنه تصادف و جابجایی مصدوم خردسال به کارشناسان اورژانس کمک می کند.

این بانوی فداکار زاهدشهری خاطرنشان کرد: بعد از مواجهه با صحنه تصادف و مصدومین بلافاصله اقدام به کمک کردم و من این کار را جزو وظایف انسانی خود دانسته و فقط برای رضای خدا انجام دادم و از اینکه توانستم مفید واقع شوم احساس خرسندی دارم.

اکبرپور معاونت اورژانس پیش بیمارستانی فسا با حضور در منزل این خانم نیکوکار، ضمن اهدا لوح تقدیر و تشکر از عمل انسان دوستانه ایشان اذعان داشت:

این قبیل کارها باید بازتاب داده شود تا علاوه بر شناخت چنین انسان های نیکوکار، الگویی برای جامعه باشند تا کمک به هم نوع را در هیچ شرایطی فراموش نکنند.

زاهدشهر در 25 کیلومتری شهرستان فسا واقع می باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار تصویری
  • کد خبر : 7286
محمد حسین یدالهی
خبرنگار

محمد حسین یدالهی

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: