• 1401/12/16 - 21:01
  • - تعداد بازدید: 330
  • - تعداد بازدیدکننده: 247
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واژگونی پژو ۴۰۵ در محور فسا-داراب با شش مصدوم

به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور فسا-داراب شش مصدوم برجای گذاشته بود که به علت شدت حادثه حال دو نفر از مصدومین وخیم بود. اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس انجام و جهت ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولی عصر (عج) منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان فسا سه شنبه شانزدهم اسفند ماه 1401 در ساعت 20:15 طی تماس تلفنی با ستاد عملیات و مرکز ارتباطات اورژانس115 فسا مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 و اعلام چند مصدوم در محور فسا-داراب بعد از روستای دشت خانگلی بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و تیم های عملیاتی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

کارشناسان اورژانس حاضر بر بالین مصدومین اظهار داشتند: به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور فسا-داراب شش مصدوم برجای گذاشته بود که به علت شدت حادثه حال دو نفر از مصدومین وخیم بود. اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس انجام و جهت ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولی عصر (عج) منتقل شدند.

شهرستان فسا یکی از محورهای ترانزیتی شیراز- داراب و بندرعباس می باشد که به سبب تردد تریلی ها و تبادل کالا یکی از محورهای مهم مواصلاتی محسوب می شود. جاده فسا-داراب بعد از دو راهی ششده، بعلت یک بانده بودن در کنار حجم عبور تریلی ها و کامیون های سنگین، اتوبوس های مسافربری و خودروهای سواری، تبدیل به محور پر حادثه شده است. تسریع در ادامه عملیات و دو بانده شدن این محور، شاهد کاهش چشمگیری در حوادث مرتبط با حمل و نقل خواهیم بود.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 8611
محمد حسین یدالهی
خبرنگار

محمد حسین یدالهی

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: