• 1401/02/08 - 15:21
  • - تعداد بازدید: 10
  • - تعداد بازدیدکننده: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت ریاست اورژانس پیش بیمارستانی فسا از مردم شریف شهرستان فسا جهت حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

حیدری ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان فسا جهت حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یآ أیّها الّذین ءامنواْ إن تنصرواْ اللّه ینصرْکمْ و یثبّتْ أقْدامکمْ‏ (آیه ۷ سوره مبارکه محمد«ص»)
اقدام تاریخی و ابتکار حکیمانه، راهبردی و آینده نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، از پدیده‌های شگرف و معنادار و در زمره افتخارات ملت ایران برای نقش آفرینی‌های آشکار و تعیین کننده در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و شعله ور ساختن آتش خشم و کینه ضدصهیونیستی امت اسلامی و بلکه جهان بشریت علیه اشغالگران قدس شریف به شمار می رود.
گرامیداشت یاد، خاطره و حماسه آفرینی‌های جاودانه شهیدان مقاومت فلسطین و خیل عظیم شهدای حامی آرمان قدس وآزادی فلسطین در بلاد اسلامی از جمله سیدالشهدای مقاومت اسلامی و شهید قدس سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم، از اقشار و آحاد مختلف ملت شریف و انقلابی ایران برای حضور پرشور و گستره در راهپیمایی روز جهانی قدس و لبیک به ندای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دعوت به عمل می آید.
اورژانس ۱۱۵ فسا بعنوان نیروی تخصصی امدادی با حضور گسترده خود در نقاط مختلف شهرستان پوشش امدادی روز جهانی قدس را بر عهده می گیرد.
 
غلامعلی حیدری ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا
۱۴۰۱/۲/۸
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 6170
محمد حسین یدالهی
خبرنگار

محمد حسین یدالهی

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: